halo2


Assalamualaikum suma.. x tau la mo cakap pa...haha.. uina2

xde keje.. 2 la wat blog nih.. bru nih..masih panas lagi..mcm pisang goreng panas+ sos cili berapi+ ayam penyet taman u..

(ingat tarikh nih[22 april 2010]).. tarikh wat blog..haha


harap2 la musim durian time balik nih.. ble la makan durian puas2..

ni contoh gambo durian kepada sesapa yg x knl durian...len kali ak upload gambar byk2 lagi..

layan lah lagu nih.. ni dyg aina punya lagu.. punya jiwang die tuh.. hehe..

ok la.. 2 jek.. len kali rajin2 la lawat blog nh..

++buah durian di luar pagar, tunggu je la durian 2 gugur++

Comments